رادیو هم رفت تا در تسلسل بیهدف کارهای ناتمام من، طرح خاطره بزند. داشتم زیر فشار و اضطرابش قد میکشیدم و از این لجن مکرر روزمرگی رها میشدم. خودم را بزرگ میدیدم و نجات پیدا میکردم از خاطرههای حقارتبار.
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: درگوشی, نویسنده: بازدید: 27