توختن

خرید بک لینک
لابد فکر میکنید آدمی که گریه میکند خیلی درمانده است؟ من به شما میگویم او که گریه نمیکند درمانده تر است. مثل من که امروز آنقدر زور زدم تا چند قطره اشک بیاید و خلاصم کنم از بار اینهمه بدبختی. مدام خودم را عصابی تر و خسته تر نشان میدادم تا بلکه یک جا این خشمم سرریز شود و گریه کنم. نشد.

***

از گفتن چند جمله پشت سر هم قاصرم؛ مدام لغزش زبانی دام و شین و سین ها را جای هم میگویم و فتحه و کسرۀ بی مورد به کلمه ها میدهم. آخر من چه جور معلمی ام که بلد نیست دو جمله پشت هم بگوید؟

***

عجیب تر اینکه اینجا که قرار بود خودنوشت خودم باشد بی روتوش، خواننده دارد. تو بودی از این اتفاق خوشحال میشدی یا ناراحت؟

تا زندَه ای دِل بی کَسِن...

ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1397 ساعت: 15:39

صفحه بندی