***
از گفتن چند جمله پشت سر هم قاصرم؛ مدام لغزش زبانی دام و شین و سین ها را جای هم میگویم و فتحه و کسرۀ بی مورد به کلمه ها میدهم. آخر من چه جور معلمی ام که بلد نیست دو جمله پشت هم بگوید؟
***
عجیب تر اینکه اینجا که قرار بود خودنوشت خودم باشد بی روتوش، خواننده دارد. تو بودی از این اتفاق خوشحال میشدی یا ناراحت؟
تا زندَه ای دِل بی کَسِن...ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 45