می نویسد حلالم کن و با حرفش سیلی میزند به گونه ام.
یک کلمه ای از پشیمانی حرف نزنی؛، به قدر یک هزارم تمام کاغذهایی که برایت سیاه کرده فدایت شوم نگویی و مستقیم بخواهی ببخشدت، عین سیلی زدن نیست؟
از خیر حرف زدن و دم نزدن از شری که به پا کردی عین سیلی زدن نیست؟
اصلا حلال.
ما که خوش نداریم این دنیا هم چشم در چشمت شویم، چرا آن دنیا یخه ات را بگیریم؟ چرا شر بسازیم؟
شَرَت کم.
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29