تنها شعری که از گوگوش همیشه دوست دارم گوش بدم همین «داغ یک عشق قدیمو اومدی تازه کردی»ه. خصوصا اونجاش که میگه: رفته بود هرچی که داشتیم دیگه از خاطر من، کهنه شد اسم قشنگت میون دفتر من.
زیبایی اقرار همزمان به فراموشی هر چه که بوده و قشنگی اسمِ کهنۀ معشوقش، ستودنیه.
برچسبها: ترانه های محبوب من
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت 1:14 توسط صنم |
تا زندَه ای دِل بی کَسِن...
ما را در سایت تا زندَه ای دِل بی کَسِن دنبال میکنید
برچسب: قدر,سوم, نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 23:16